Sinds juni 2009 zijn wij wettelijk verplicht uw identiteit te controleren bij een eerste contact. Daarom verzoeken wij u bij het inleveren van uw inschrijfformulier uw identiteitsbewijs mee te nemen. Mocht u het inschrijfformulier willen opsturen naar de praktijk, dan verzoeken wij u vriendelijk een kopie van uw identiteitsbewijs toe te voegen. Alleen dan kunnen wij u inschrijven.
Inschrijven op papier
Ons praktijkgebied is de stad Vianen en directe omgeving. U kunt zich inschrijven bij de HOED als u woont in Vianen, Hoef en Haag, Hagestein, Everdingen of Zijderveld.
Per augustus 2024 heeft onze praktijk de maximale praktijkgrootte bereikt. Om goede en verantwoorde zorg aan onze patiënten te kunnen blijven bieden zullen wij inschrijvingen op een wachtlijst plaatsen. Zodra er ruimte is binnen een van de praktijken zullen wij uw inschrijving verwerken. U ontvangt hierna een e-mail van ons. Zolang u op onze wachtlijst staat dient u bij medische zaken contact op te nemen met uw huidige huisarts. Helaas kunnen wij niet aangeven op welk termijn wij u inschrijven.
Na uw definitieve inschrijving ontvangt u een mail met de informatie wie uw huisarts wordt en aanvullende praktijkinformatie. Hierna kunt u uw vorige huisarts op de hoogte brengen van uw overstap. De huisarts kan dan uw medisch dossier digitaal versturen en u uitschrijven als patiënt.
Klik hier voor het papieren inschrijfformulier (1 formulier per persoon). Wij verzoeken u het formulier af te drukken, in te vullen en in te leveren bij de HOED.